fbpx

’t Huis Van Oordeghem

Bij ‘t Huis Van Oordeghem, kortweg HVO, draait alles om het creëren van een unieke totaalbeleving voor het buitenleven.

Met op maat gemaakte design tuinmeubelen en als makers van uitzonderlijke buitenprojecten, staat dit bedrijf synoniem voor kwaliteit, sereniteit en een tijdloos esthetisch gevoel.

De uitdaging
  • Online aanwezigheid versterken
  • Beter bereik bij de juiste doelgroep
  • Klanten inspireren
Onze aanpak
  • WordPress website op maat
  • Videocampagne
  • Advertentiecampagne
Het resultaat
  • Gericht bereik van de doelgroep
  • Sterke online aanwezigheid
  • Online weerspiegeling van de kernwaarden
't Huis Van Oordeghem

De uitdaging

Met een naam als een klok op het gebied van buitenprojecten, heb je echter nog geen kaas gegeten van online zichtbaarheid. Daar was ’t Huis Van Oordeghem zich zeker van bewust, en daarom namen ze Conversal onder de arm met een duidelijk doel: hun websitebezoekers inspireren, hun online aanwezigheid versterken en een betere zichtbaarheid bereiken bij hun potentiële klanten in België én wereldwijd.

We gingen samen in zee met HVO om dit allesomvattende project uit te bouwen dat niet alleen hun missie en waarden weerspiegelt, maar ook een meeslepende reis biedt voor iedereen die het buitenleven omarmt.

Conversal nam deze uitdaging dan ook met beide handen stevig vast en kwam met een strategische benadering om de online aanwezigheid van ’t Huis Van Oordeghem te versterken met een focus op minimalistisch design, hoogwaardige beelden en doelgerichte functionaliteiten.

't Huis Van Oordeghem

Onze aanpak - webdesign

We creëerden een website die de kernwaarden weerspiegelt met een minimalistisch ontwerp en gebruik van wit en zwart als dominante kleuren. Hierdoor komen de prachtige foto’s helemaal tot hun recht, want een beeld zegt meer dan 1.000 woorden. Ook op technisch vlak verzorgden we de website tot in de puntjes. Dankzij een formulier gelinkt aan een MailerLite account wordt de mailinglijst uitgebreid bij het opvragen van de HVO brochure. Daarnaast ontwikkelden we detailpagina’s voor hun projecten en merken, en integreerden we themapagina’s om een uitgebreide beleving te bieden aan de websitebezoekers.

Onze aanpak - videocampagne

De videocampagneInside HVO” beschrijft van A tot Z de werkwijze van ’t Huis Van Oordeghem. In vijf video’s beleeft de klant hoe een potentiële samenwerking eruit zou zien. Van de toonzaal, de levering en het maatwerk tot de afwerking en de fotografie van een project: kwaliteit en sereniteit staan ook hier centraal.

advertentiecampagne

Onze aanpak - marketing

We lanceerden een advertentiecampagne in Meta en Google (YouTube Ads) met aandacht voor zowel de Belgische als de internationale markt. De doelstelling? Zoveel mogelijk bereik genereren bij de high-end doelgroep in België en op bestemmingen als Marbella, Dubai en Mauritius. Om een diepgaande betrokkenheid te creëren bij deze doelgroep kozen we voor het gebruik van sequence path advertenties op YouTube om kijkers door de volledige reeks video’s te leiden.

Het resultaat

Na 11 weken werd de nieuwe website maar liefst 17.000 keer bezocht en rapporteerden we de eerste cijfers van onze campagnes naar bereik en aantal video plays.

Voor de Meta Ads noteerden we met 215.336 unieke views in België een CTR van 111,27%. Ook wanneer we de internationale cijfers bekijken, stellen we vast dat we met een CTR van 61,11% zeker onze doelstelling haalden.

Ook met de YouTube Ads bereikten we de doelgroep. In België werden alle 5 de video’s volledig bekeken door 47,81% van het doelpubliek. Internationaal, waar het gespendeerde budget per dag lager lag, speelde 37,66% van het bereikte publiek de video’s af tot op het einde.

Deze resultaten tonen niet alleen een aanzienlijk gerichter bereik en engagement onder de doelgroep, maar bevestigen ook het succes van de strategieën die Conversal heeft toegepast om HVO’s online aanwezigheid te versterken en hun unieke merkidentiteit te benadrukken.

533