Ontdek de vele mogelijkheden
LinkedIn biedt verschillende interessante types van advertenties aan. Afhankelijk van jouw campagnedoelstellingen en jouw doelgroep maken we samen met jou een beredeneerde keuze voor het juiste ad type.
Gesponsorde content
Door een bedrijfsupdate vanop jouw bedrijfspagina te promoten, bereik je nieuwe potentiële volgers, klanten en contacten. Het is een ideale manier om jouw naamsbekendheid te vergroten bij een nieuw publiek. Doordat jouw content ook buiten je eigen bedrijfspagina wordt getoond, bereik je immers meer mensen dan enkel jouw bestaande volgers.
Direct gesponsorde content
Soms wil je bepaalde content delen, maar die niet op jouw bedrijfspagina publiceren. De reden kan bijvoorbeeld zijn dat je de content wilt aanpassen per specifieke doelgroep. Verkoop je bijvoorbeeld zonnepanelen, dan zal je inhoud verschillen naargelang je je richt op klanten, architecten of aannemers. Met direct gesponsorde content kan je ad copy delen in het LinkedIn nieuwsoverzicht zonder dat die op jouw bedrijfspagina staat.
Gesponsorde inmail
Met de gepersonaliseerde berichten levert sponsored inmail meer conversies op dan klassieke e-mails. Je stuurt een privé bericht dat terecht komt in het LinkedIn-postvak van de gewenste doelgroep. Het is ook een ideale manier om te communiceren vanwege een persoon, bijvoorbeeld een medewerker van jouw bedrijf. Zo vergroot je de persoonlijke connectie.
Gesponsorde tekstadvertenties
Text ads combineren een catchy titel, heldere content, een link naar jouw website en een wervende foto. Deze advertenties worden veel gebruikt om trafiek naar een website of landing page te genereren.
Dynamische advertenties
Jouw boodschap en inhoud kan je zeer gericht verspreiden. Bij dynamische advertenties of dynamic ads benader je gebruikers op een gepersonaliseerde manier. Ze kunnen advertentieboodschappen, vacatures of relevante informatie bevatten.
Haal alles uit het grootste professionele netwerk
Schakel Conversal in voor jouw LinkedIn advertenties.