Conversal is een erkende Google Partner wat betekent dat we de expertise en ervaring hebben om uw webmarketing projecten in goede banen te leiden. Ontdek op deze pagina alvast wat het Google Partner label betekent en hoe we het verschil maken!

Offerte Vragen Onze Klanten

Google Partner

Conversal: uw Google Partner

Zoals u kan zien op onze profielpagina werd Conversal door Google erkend als een gecertificeerde Google Partner. Dit kwaliteitslabel kan enkel behaald worden wanneer je aan enkele strenge voorwaarden voldoet, vooropgesteld door Google.

Vereisten om Google Partner te worden

  • Certificering: de medewerkers van het agentschap moeten succesvol de Google Examens afgelegd hebben. Deze examen moeten elke 12 of 18 maanden opnieuw afgelegd worden
  • Uitgaven: Het agentschap moet per kwartaal minstens om 10.000 USD advertentiebudget beheren voor haar verschillende klanten
  • Prestaties: De campagnes van het agentschap moet voldoen aan de kwaliteitsvereisten die Google vooropstelt, een ook qua klantondersteuning moeten zij goed scoren 

Voordelen als klant van een agenstschap

Wanneer u vertrouwen geeft aan een bedrijf om de webmarketing van uw firma te beheren, dan is het uiteraard van belang dat zij de nodige expertise hebben en reeds hebben bewezen de nodige resultaten te kunnen behalen.

Het Google Partner label geeft dus een bepaalde zekerheid, niet onbelangrijk wanneer u investeert in digitale marketing.

Contacteer ons voor een vrijblijvend voorstel

Wenst u met ons vrijblijvend samen te zitten om de mogelijkheden te bekijken? Aarzel niet contact met ons op te nemen!

Webmarketing ANALYSE

Als Google Partner bieden we tal van oplossingen om uw organisatie online te laten scoren.
Vraag alvast een auditrapport aan: we maken volledig vrijblijvend een analyse van uw huidige website!

Laatste tweets van @Conversal