Home / FAQ / Welke socialmediakanalen moet ik gebruiken? Welke socialmediakanalen moet ik gebruiken? Overweeg eerst de beste sociale media kanalen op het gebied van actieve gebruikers: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn en Pinterest. Bepaal waar jouw publiek zijn tijd doorbrengt. Onderzoek de demografische en gedragspatronen van de gebruikers en overweeg welk type inhoud je wilt delen. Je kan niet ‘controleren’ wat er over jouw merk gezegd wordt. Maar je kan deelnemen aan de gesprekken, laten zien dat je om jouw klanten geeft en waarde toevoegen door waardevolle content te delen. Gerelateerde vragen Bekijk alle vragen Wat is content marketing? Contentmarketing is een strategische marketingbenadering gericht op het creëren en verspreiden van waardevolle, relevante en consistente content om een…Meer info Wat is data-driven marketing? Data-driven marketing verwijst naar het hebben van strategieën en processen om gegevens te gebruiken om meer inzicht te…Meer info Wat is online marketing? Digitale marketing omvat marketing voor mensen die elektronische apparaten op het internet gebruiken, namelijk computers, smartphones en tablets. Digitale…Meer info Wat is een marketingfunnel? Een marketing funnel (letterlijk: marketing trechter) is een model dat de stadia van de reis van een koper…Meer info Hoe krijg ik meer websitebezoekers? Wie vandaag informatie zoekt over een product of dienst doet dat doorgaans op het internet. Op basis van…Meer info Wat is de meerwaarde van online adverteren? Veel ondernemers vragen zich af of online adverteren de moeite waard is. Je moet als ondernemer namelijk goed opletten dat…Meer info Waarom is social media belangrijk? De kans is groot dat jouw publiek actief is op één of meer van de grote sociale netwerken…Meer info Wat doet een online marketeer? Digitale marketing is geëvolueerd tot het punt waarop een immense reeks specialisten met merken/bedrijven overleggen om effectieve strategieën te…Meer info Wat is een buyer persona? Een buyer persona is een weergave van jouw ideale klant op basis van marktonderzoek en gegevens. Persona’s omvatten…Meer info Wat is remarketing? Remarketing is het gericht adverteren op gebruikers die jouw website reeds hebben bezocht. Dit maakt het mogelijk om…Meer info Bekijk alle vragen Klaar om kennis te maken? We blazen je niet omver met loze beloftes, maar met strategie, creativiteit en bewezen impact. Ontdek wat we samen voor jouw business kunnen betekenen. Bekijk onze cases Contacteer ons