Home / FAQ / Wat doet een online marketeer? Wat doet een online marketeer? Digitale marketing is geëvolueerd tot het punt waarop een immense reeks specialisten met merken/bedrijven overleggen om effectieve strategieën te ontwikkelen of programma’s te implementeren. Als je nog niet bekend bent met digitale marketing of geen ervaring of middelen hebt, kan je overwegen om een ervaren en veelzijdige consultant voor digitale marketing in te schakelen. Gerelateerde vragen Bekijk alle vragen Hoelang duurt het vooraleer ik resultaat zie van mijn online marketing? Betaalde digitale marketingprogramma’s moeten onmiddellijk resultaten opleveren. Langs de andere kant vereisen programma’s zoals contentmarketing, het bouwen van e-maillijsten en zoekmachineoptimalisatie, doorzettingsvermogen…Meer info Wat is CRO? Conversion rate optimization (CRO) is het proces waarbij het percentage conversies van uw website en meestal een specifieke…Meer info Wat is remarketing? Remarketing is het gericht adverteren op gebruikers die jouw website reeds hebben bezocht. Dit maakt het mogelijk om…Meer info Wat is een buyer persona? Een buyer persona is een weergave van jouw ideale klant op basis van marktonderzoek en gegevens. Persona’s omvatten…Meer info Wat is een CTA? CTA staat voor “Call-To-Action”. Het is een knop, link of zin die de gebruiker aanspoort om een specifieke…Meer info Wat is marketing automation? Marketing automation is software die marketingprocessen en -campagnes op meerdere kanalen beheert. Het stroomlijnt het genereren van leads, segmentatie,…Meer info Hoe krijg ik meer websitebezoekers? Wie vandaag informatie zoekt over een product of dienst doet dat doorgaans op het internet. Op basis van…Meer info Welke marketingtools gebruiken we? Sterke online trajecten vragen om gespecialiseerde marketingtools. Het probleem: de meeste pakketten zijn duur en werken enkel rendabel…Meer info Wat is inbound marketing? Het antwoord op deze vraag moet worden overgedragen aan HubSpot, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het bedenken…Meer info Welke socialmediakanalen moet ik gebruiken? Overweeg eerst de beste sociale media kanalen op het gebied van actieve gebruikers: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn en Pinterest.…Meer info Bekijk alle vragen Klaar om kennis te maken? We blazen je niet omver met loze beloftes, maar met strategie, creativiteit en bewezen impact. Ontdek wat we samen voor jouw business kunnen betekenen. Bekijk onze cases Contacteer ons