amai! Hét event voor ondernemers over AI – tickets & info: amai.conversal.be

Adverteren in Google kan aan de hand van het Google Ads advertentieplatform. Google blijft de meest gebruikte zoekmachine wereldwijd. Als jij je zoekadvertenties aan zoveel mogelijk gebruikers wil tonen, dan kies je best voor Google Ads. Het platform geeft je de mogelijkheid om te adverteren binnen het zoeknetwerk. Hier worden advertenties weergegeven op basis van een zoekwoord. Dit zijn de eerste vier betalende zoekresultaten bovenaan in Google.

Het zoeknetwerk geeft ook de mogelijkheid jouw producten aan te bieden aan de hand van een shopping campagne. Hiernaast kan je ook adverteren op het display netwerk. Hier worden banners weergegeven op basis van de URL en inhoud (interesse) van een website. De banners kunnen ook als remarketing worden ingezet. De keuze voor een bepaald kanaal is afhankelijk van sector tot sector, het beschikbaar budget en je strategie.

Gerelateerde vragen

  • Wat is PPC?

    Heb je de term PPC al eerder horen vallen, maar is het niet helemaal duidelijk wat dat nu juist wil…

    Meer info

Team van digitale experten binnen Conversal

Klaar om kennis te maken?

We blazen je niet omver met loze beloftes, maar met strategie, creativiteit en bewezen impact. Ontdek wat we samen voor jouw business kunnen betekenen.