Home / FAQ / Wat is een buyer persona? Wat is een buyer persona? Een buyer persona is een weergave van jouw ideale klant op basis van marktonderzoek en gegevens. Persona’s omvatten over het algemeen demografische gegevens van klanten, gedragspatronen, motivaties en doelen. Ze moeten inzichten over de beslissingen van de kopers onthullen, inclusief karaktereigenschappen en criteria die aankoopbeslissingen stimuleren. Gerelateerde vragen Bekijk alle vragen Wat is CRO? Conversion rate optimization (CRO) is het proces waarbij het percentage conversies van uw website en meestal een specifieke…Meer info Hoe krijg ik meer websitebezoekers? Wie vandaag informatie zoekt over een product of dienst doet dat doorgaans op het internet. Op basis van…Meer info Wat is data-driven marketing? Data-driven marketing verwijst naar het hebben van strategieën en processen om gegevens te gebruiken om meer inzicht te…Meer info Wat doet een online marketeer? Digitale marketing is geëvolueerd tot het punt waarop een immense reeks specialisten met merken/bedrijven overleggen om effectieve strategieën te…Meer info Hoe kan ik mijn reviews beheren in Google en Facebook? We vertelden je al eerder wat Google My Business is en hoe belangrijk het verzamelen van reviews voor je zaak is.…Meer info Waarom is social media belangrijk? De kans is groot dat jouw publiek actief is op één of meer van de grote sociale netwerken…Meer info Wat is inbound marketing? Het antwoord op deze vraag moet worden overgedragen aan HubSpot, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het bedenken…Meer info Wat is remarketing? Remarketing is het gericht adverteren op gebruikers die jouw website reeds hebben bezocht. Dit maakt het mogelijk om…Meer info Wat is het verschil tussen SEO en SEA? SEO en SEA: wie vandaag online gevonden wil worden heeft deze begrippen vast al eens gehoord. Maar waar…Meer info Zou het mijn bedrijf iets opleveren om te investeren in online marketing? Absoluut! Hoewel bedrijven in veel bedrijfssectoren digitale marketing met twijfel blijven benaderen, betekent het vermijden van digitale marketing…Meer info Bekijk alle vragen Klaar om kennis te maken? We blazen je niet omver met loze beloftes, maar met strategie, creativiteit en bewezen impact. Ontdek wat we samen voor jouw business kunnen betekenen. Bekijk onze cases Contacteer ons