Home / FAQ / Wat is een buyer persona?Wat is een buyer persona?Een buyer persona is een weergave van jouw ideale klant op basis van marktonderzoek en gegevens. Persona’s omvatten over het algemeen demografische gegevens van klanten, gedragspatronen, motivaties en doelen. Ze moeten inzichten over de beslissingen van de kopers onthullen, inclusief karaktereigenschappen en criteria die aankoopbeslissingen stimuleren.Gerelateerde vragenBekijk alle vragenWat is inbound marketing?Het antwoord op deze vraag moet worden overgedragen aan HubSpot, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het bedenken…Meer infoWat is CRO?Conversion rate optimization (CRO) is het proces waarbij het percentage conversies van uw website en meestal een specifieke…Meer infoWat is content marketing?Contentmarketing is een strategische marketingbenadering gericht op het creëren en verspreiden van waardevolle, relevante en consistente content om een…Meer infoWaarom is social media belangrijk?De kans is groot dat jouw publiek actief is op één of meer van de grote sociale netwerken…Meer infoWat is online marketing?Digitale marketing omvat marketing voor mensen die elektronische apparaten op het internet gebruiken, namelijk computers, smartphones en tablets. Digitale…Meer infoWelke socialmediakanalen moet ik gebruiken?Overweeg eerst de beste sociale media kanalen op het gebied van actieve gebruikers: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn en Pinterest.…Meer infoWat is marketing automation?Marketing automation is software die marketingprocessen en -campagnes op meerdere kanalen beheert. Het stroomlijnt het genereren van leads, segmentatie,…Meer infoWat is de meerwaarde van online adverteren?Veel ondernemers vragen zich af of online adverteren de moeite waard is. Je moet als ondernemer namelijk goed opletten dat…Meer infoHoe krijg ik meer websitebezoekers?Wie vandaag informatie zoekt over een product of dienst doet dat doorgaans op het internet. Op basis van…Meer infoZou het mijn bedrijf iets opleveren om te investeren in online marketing?Absoluut! Hoewel bedrijven in veel bedrijfssectoren digitale marketing met twijfel blijven benaderen, betekent het vermijden van digitale marketing…Meer infoBekijk alle vragenKlaar om kennis te maken?We blazen je niet omver met loze beloftes, maar met strategie, creativiteit en bewezen impact. Ontdek wat we samen voor jouw business kunnen betekenen.Bekijk onze casesContacteer ons