Home / FAQ / Wat is een buyer persona? Wat is een buyer persona? Een buyer persona is een weergave van jouw ideale klant op basis van marktonderzoek en gegevens. Persona’s omvatten over het algemeen demografische gegevens van klanten, gedragspatronen, motivaties en doelen. Ze moeten inzichten over de beslissingen van de kopers onthullen, inclusief karaktereigenschappen en criteria die aankoopbeslissingen stimuleren. Gerelateerde vragen Bekijk alle vragen Wat is een marketingfunnel? Een marketing funnel (letterlijk: marketing trechter) is een model dat de stadia van de reis van een koper…Meer info Wat is inbound marketing? Het antwoord op deze vraag moet worden overgedragen aan HubSpot, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het bedenken…Meer info Hoe kan ik mijn reviews beheren in Google en Facebook? We vertelden je al eerder wat Google My Business is en hoe belangrijk het verzamelen van reviews voor je zaak is.…Meer info Wat met de integratie social media links op mijn website? Deze integreren wij sowieso op jouw website. Elk social media kanaal dat je gebruikt krijgt een plaats op de website.…Meer info Wat is een lead magnet? Een lead magnet is een gratis aanbieding in ruil voor een e-mailadres (en mogelijk aanvullende informatiegegevens). Het doel is om…Meer info Wat is het verschil tussen SEO en SEA? SEO en SEA: wie vandaag online gevonden wil worden heeft deze begrippen vast al eens gehoord. Maar waar…Meer info Wat is remarketing? Remarketing is het gericht adverteren op gebruikers die jouw website reeds hebben bezocht. Dit maakt het mogelijk om…Meer info Welke marketing tools gebruiken we? Conversal groeit iedere dag als digital marketing agency. Naast webdesign leveren we ook steeds vaker strategisch advies en bouwen we een marketing plan op maat…Meer info Wat is lead nurturing? Lead nurturing is marketing naar prospects (potentiële klanten) – meestal via e-mail – om ze in een volgende fase tijdens…Meer info Hoelang duurt het vooraleer ik resultaat zie van mijn online marketing? Betaalde digitale marketingprogramma’s moeten onmiddellijk resultaten opleveren. Langs de andere kant vereisen programma’s zoals contentmarketing, het bouwen van e-maillijsten en zoekmachineoptimalisatie, doorzettingsvermogen…Meer info Bekijk alle vragen Klaar om kennis te maken? We blazen je niet omver met loze beloftes, maar met strategie, creativiteit en bewezen impact. Ontdek wat we samen voor jouw business kunnen betekenen. Bekijk onze cases Contacteer ons