Home / FAQ / Levert e-mail marketing nog iets op? Levert e-mail marketing nog iets op? E-mail is sterker dan ooit. Het is populairder dan elke vorm van sociale media. Het is meer privé. Persoonlijker. Betrouwbaarder. De meeste mensen vertrouwen op e-mail en controleren hun inbox meerdere keren per dag. Als je rechtstreeks wilt communiceren met mensen die je daadwerkelijk toestemming geven om ze te contacteren, is e-mail marketing essentieel. Gerelateerde vragen Bekijk alle vragen Moet ik een e-mail nieuwsbrief versturen? De vraag die op een gegeven moment in het hoofd van iedere online ondernemer speelt: Moet ik eigenlijk…Meer info Moet ik een e-mail lijst kopen om te starten? Alleen als je jouw geld wenst te verspillen en in de SPAM-business wilt stappen. De meeste e-mailserviceproviders staan…Meer info Waarom zou ik voor G Suite kiezen? G Suite For Work is een alles-in-één cloud oplossing van Google. Dit omvat alle professionele cloud diensten van…Meer info Bekijk alle vragen Klaar om kennis te maken? We blazen je niet omver met loze beloftes, maar met strategie, creativiteit en bewezen impact. Ontdek wat we samen voor jouw business kunnen betekenen. Bekijk onze cases Contacteer ons