Home / FAQ / Hoe kies ik het juiste careplan?Hoe kies ik het juiste careplan?Bij het kiezen van een geschikt care plan is het belangrijk om de noden van jouw website te kennen. Dankzij onze jarenlange expertise kunnen we jou hier zeker in adviseren, maar als je toch graag zelf deze keuze maakt of vooraf want informatie wenst kunnen we jou wel deze tips meegeven:Denk aan de complexiteit van jouw website. Hoe complexer (externe connecties met andere systemen, webshop, …) de website, hoe meer er kan mislopen. Zaken zoals het oplossen van bugs bij premium plugins (die nodig zijn voor complexe websites), monitoring van de beveiliging en meer frequente backups zijn dan interessante extra’sAls de uptime van jouw website enorm belangrijk is, bv. als website, kies je best een plan met een snellere interval qua uptime monitor. Zo spotten we sneller als jouw website offline zou gaan en kunnen we dus ook sneller ingrijpenSnelle ondersteuning bij vragen of problemen is voor sommigen een plus en voor anderen essentieel. Bij de hogere plannen krijg je van ons VIP-priority. Dat betekent dat we jouw ticket voorrang geven op standaard ticketsDe snelheid van jouw website is niet alleen belangrijk voor de score van jouw website (SEO), maar beïnvloedt ook hoe jouw bezoekers de website ervaren. Bij hogere plannen wordt de snelheid van jouw website regelmatig gecontroleerd en bijgestuurd waar mogelijkVoor klanten die actief bezig zijn met hun website en dus regelmatig updates uitvoeren zoals pagina’s aanpassen, blogartikels toevoegen of producten verkopen, kan het interessant zijn om voor een plan te kiezen met een maandelijks budget voor kleinere aanpassingen. Zo kan je jouw website verder blijven optimaliserenAlle informatie over onze care plans kan je terugvinden op deze pagina: www.conversal.be/support/#wp-careplansGerelateerde vragenBekijk alle vragenHoe kan ik mijn website verhuizen naar Conversal?Het verhuizen van jouw website is iets wat we bij Conversal graag voor jou in orde brengen. Zo…Meer infoWat als mijn website offline gaat?Wat als mijn website offline gaat? Bij Conversal werken we met een monitoringssysteem voor alle websites in ons…Meer infoIk wil de code van mijn website aanpassen. Heb ik hier toegang tot?Wanneer we websites bouwen voor onze klanten zorgen we steeds voor een gebruiksvriendelijke backend waarin zowat alle zaken…Meer infoWat is regiewerk en hoe past Conversal dit toe?Bij Conversal houden we van transparantie. Duidelijke offertes, goede afspraken omtrent oplevertermijnen en een vaste bepaling van een…Meer infoHeb ik een care plan nodig?Als je graag volledig ‘ontzorgd’ wordt en je de beste ondersteuning voor jouw website verwacht is het antwoord…Meer infoHoe kan ik een domein opzeggen?Een domeinnaam kan je heel eenvoudig opzeggen door ons te mailen of een ticket aan te maken. De…Meer infoHoe vaak moet ik mijn website vernieuwenEr bestaat geen vastgestelde termijn waarin je jouw website moet vernieuwen. Toch raden we aan om niet te…Meer infoWaarvoor dient een brand guide?Een brand guide of stijlgids is een gids waarin we de stijl van jouw onderneming vastleggen en waarin…Meer infoHoe lever ik bestanden aan voor design?Bij het creëren van jouw website kunnen we allerlei bestaande bestanden gebruiken, zoals jouw logo of stijlgids. We geven de…Meer infoIk wil mijn website laten aanpassen of uitbreiden. Wat moet ik doen?Als je aanpassingen aan je website wil laten uitvoeren of je wilt je website verder uitbreiden dan kan…Meer infoBekijk alle vragenKlaar om kennis te maken?We blazen je niet omver met loze beloftes, maar met strategie, creativiteit en bewezen impact. Ontdek wat we samen voor jouw business kunnen betekenen.Bekijk onze casesContacteer ons