Home / FAQ / Zou het mijn bedrijf iets opleveren om te investeren in online marketing? Zou het mijn bedrijf iets opleveren om te investeren in online marketing? Absoluut! Hoewel bedrijven in veel bedrijfssectoren digitale marketing met twijfel blijven benaderen, betekent het vermijden van digitale marketing dat je potentieel ontloopt voor jouw bedrijf. Een overgroot merendeel van de consumenten grijpt naar online media op elk denkbaar uur van de dag. Gerelateerde vragen Bekijk alle vragen Welke marketingtools gebruiken we? Conversal groeit iedere dag als digital marketing agency. Naast webdesign leveren we ook steeds vaker strategisch advies en bouwen we een marketingplan op maat van…Meer info Wat is lead nurturing? Lead nurturing is marketing naar prospects (potentiële klanten) – meestal via e-mail – om ze in een volgende fase tijdens…Meer info Wat is een lead magnet? Een lead magnet is een gratis aanbieding in ruil voor een e-mailadres (en mogelijk aanvullende informatiegegevens). Het doel is om…Meer info Hoe krijg ik meer websitebezoekers? Wie vandaag informatie zoekt over een product of dienst doet dat doorgaans op het internet. Op basis van…Meer info Wat is inbound marketing? Het antwoord op deze vraag moet worden overgedragen aan HubSpot, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het bedenken…Meer info Wat is remarketing? Remarketing is het gericht adverteren op gebruikers die jouw website reeds hebben bezocht. Dit maakt het mogelijk om…Meer info Wat is data-driven marketing? Data-driven marketing verwijst naar het hebben van strategieën en processen om gegevens te gebruiken om meer inzicht te…Meer info Waarom is social media belangrijk? De kans is groot dat jouw publiek actief is op één of meer van de grote sociale netwerken…Meer info Hoelang duurt het vooraleer ik resultaat zie van mijn online marketing? Betaalde digitale marketingprogramma’s moeten onmiddellijk resultaten opleveren. Langs de andere kant vereisen programma’s zoals contentmarketing, het bouwen van e-maillijsten en zoekmachineoptimalisatie, doorzettingsvermogen…Meer info Welke socialmediakanalen moet ik gebruiken? Overweeg eerst de beste sociale media kanalen op het gebied van actieve gebruikers: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn en Pinterest.…Meer info Bekijk alle vragen Klaar om kennis te maken? We blazen je niet omver met loze beloftes, maar met strategie, creativiteit en bewezen impact. Ontdek wat we samen voor jouw business kunnen betekenen. Bekijk onze cases Contacteer ons