fbpx

Adverteren in google met marketingbureau

Adverteren in Google brengt jouw website onder de ogen van honderden tot duizenden internetgebruikers die op zoek zijn naar jouw product of dienst. Snel én makkelijk toch? Als je het slim aanpakt wel!

4,8
Rated 4.5 out of 5
33 Google-reviews
Advertentie strategie
Strategie
Resultaat
Focus op resultaat
Persoonlijke communicatie
Persoonlijke begeleiding
Helpdesk
Heldere communicatie

Meer resultaat met minder werk?

We horen wel vaker dat ondernemers vele euro’s tegen een online advertentie aangooien, zonder resultaat. Dat komt veelal doordat ze niet helemaal begrijpen hoe Google advertenties precies werken. Ze gebruiken de verkeerde zoekwoorden en besteden hun budget aan de verkeerde campagnes.

Laat het opzetten van een slimme en effectieve Ads campagne over aan een specialist. Zo zie je daadwerkelijk de resultaten van je advertentie campagne en haal je de leads die je werkelijk voor ogen had.

Zo zorgen we er voor dat jouw advertentiecampagne scoort:

  • We specifiëren de target doelgroep met intelligente filters die passen bij jouw publiek
  • De juiste boodschap wordt opgezet via de juiste kanalen
  • Targeting en retargeting: je wil niet dat je websitebezoekers vergeten dat je bestaat!
  • Internetgebruikers aanspreken bij de start van het aankoopproces

Waarom adverteren in Google?

Ontdek de voordelen van adverteren in Google:

  • Het juiste publiek aanspreekt met je advertentie
  • Dat publiek op het ideale tijdstip benadert
  • Meer leads binnen haalt
  • Meer telefoontjes krijgt van potentiële klanten
  • Meer sales kan noteren
  • Internetgebruikers bewust maakt van jouw merk of product
  • Websitebezoekers eraan herinnert dan ze jouw website al eens bezocht hebben
  • De focus legt op jouw product of dienst als oplossing voor een bepaald probleem

Wat zijn de mogelijkheden voor jouw zaak?

1. Google Search

Jouw Google Search advertentie verschijnt bovenaan de zoekresultaten in Google voor zoekwoorden die belangrijk zijn voor jouw onderneming

2. Google Display

Je Display advertenties verschijnen op verschillende websites die je doelgroep bezoekt. Deze advertenties bestaan uit tekst, afbeeldingen, video of rich media.

3. Google Shopping

Jouw producten worden getoond in de Google Shopping feed wanneer internetgebruikers op zoek gaan naar een specifiek product.

Kies jij voor de juiste aanpak?

Zo’n 90% van de ondernemers die zelf aan de slag gaan met Google Ads boeken geen resultaat en verliezen handenvol advertentiebudget. Een grotere ROI behaal je wanneer je samenwerkt met een echte professional. Conversal kan je helpen met het opzetten van een doeltreffende campagne in Google.

533