Home / FAQ / Wat is remarketing?Wat is remarketing?Remarketing is het gericht adverteren op gebruikers die jouw website reeds hebben bezocht. Dit maakt het mogelijk om te adverteren naar personen die reeds interesse hebben getoond in jouw producten of diensten. Het is een krachtige manier om deze gebruikers opnieuw te overtuigen op kanalen zoals Facebook en Google om jouw website opnieuw te bezoeken. Overtuig je potentiële klanten waarom zij voor jou moeten kiezen en niet voor de concurrentie en blijf top of mind.Gerelateerde vragenBekijk alle vragenWat is CRO?Conversion rate optimization (CRO) is het proces waarbij het percentage conversies van uw website en meestal een specifieke…Meer infoWat is een CTA?CTA staat voor “Call-To-Action”. Het is een knop, link of zin die de gebruiker aanspoort om een specifieke…Meer infoWat is online marketing?Digitale marketing omvat marketing voor mensen die elektronische apparaten op het internet gebruiken, namelijk computers, smartphones en tablets. Digitale…Meer infoWat is inbound marketing?Het antwoord op deze vraag moet worden overgedragen aan HubSpot, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het bedenken…Meer infoWat doet een online marketeer?Digitale marketing is geëvolueerd tot het punt waarop een immense reeks specialisten met merken/bedrijven overleggen om effectieve strategieën te…Meer infoHoelang duurt het vooraleer ik resultaat zie van mijn online marketing?Betaalde digitale marketingprogramma’s moeten onmiddellijk resultaten opleveren. Langs de andere kant vereisen programma’s zoals contentmarketing, het bouwen van e-maillijsten en zoekmachineoptimalisatie, doorzettingsvermogen…Meer infoWat is een buyer persona?Een buyer persona is een weergave van jouw ideale klant op basis van marktonderzoek en gegevens. Persona’s omvatten…Meer infoWat is de meerwaarde van online adverteren?Veel ondernemers vragen zich af of online adverteren de moeite waard is. Je moet als ondernemer namelijk goed opletten dat…Meer infoWat is marketing automation?Marketing automation is software die marketingprocessen en -campagnes op meerdere kanalen beheert. Het stroomlijnt het genereren van leads, segmentatie,…Meer infoWat is content marketing?Contentmarketing is een strategische marketingbenadering gericht op het creëren en verspreiden van waardevolle, relevante en consistente content om een…Meer infoBekijk alle vragenKlaar om kennis te maken?We blazen je niet omver met loze beloftes, maar met strategie, creativiteit en bewezen impact. Ontdek wat we samen voor jouw business kunnen betekenen.Bekijk onze casesContacteer ons