Home / FAQ / Wat is regiewerk en hoe past Conversal dit toe? Wat is regiewerk en hoe past Conversal dit toe? Bij Conversal houden we van transparantie. Duidelijke offertes, goede afspraken omtrent oplevertermijnen en een vaste bepaling van een “scope” waar we een vaste prijs voor geven. Zowel wanneer we een nieuwe website maken als wanneer we een marketingcampagne starten proberen we dit principe toe te passen. Echter kunnen we niet voor elke opdracht inschatten hoeveel werk iets zal zijn. Dit is vaak het geval bij: Werken aan websites die niet van onze hand zijn “Ad hoc” werken na oplevering van een project Opdrachten waarbij een externe factor bepalend is voor de uiteindelijke werklast Opdrachten met een grote technische complexiteit Opdrachten die eigenlijk niet tot onze “core” dienstverlening behoren Opdrachten die vaag omschreven zijn Voor zo’n opdrachten gaan we steeds in regie werken. Dat betekent dat we voor deze opdrachten via timelogs onze gewerkte tijd bijhouden en dit maandelijks aan jou factureren. Je betaalt dus het aantal werkuren maal het uurtarief. Wanneer werkt Conversal in regie? In principe zijn onze werkuren altijd “billable”, behalve wanneer het gaat om: Bugfixing aan websites binnen de 6 maand na oplevering 1ste lijn advies waarbij we geen uitvoerende taken doen Werken die onderdeel zijn van een getekende offerte met vaste prijs Vragen omtrent administratie, facturatie, … Kan ik inschattingen krijgen voor regiewerk? Het is tegenstrijdig om een exacte inschatting te vragen voor regiewerk. De reden dat we kiezen om een taak “in regie” te doen is immers omdat de werklast moeilijk inschatbaar is. Indien gewenst kunnen we wel een grootorde geven van de tijd die we verwachten hieraan te besteden. We geven dan een ruim tijdsvork mee waarin we verwachten te eindigen. Echter kunnen we hier geen garanties over geven, het kan ook iets minder of iets meer werk uiteindelijk zijn. Wat zijn de uurtarieven? Onze standaard uurtarieven voor “ad hoc” werk zijn in 2025 als volgt: Standaard uurtarief: € 98,00 excl. BTW Senior uurtarief: € 110,00 excl. BTW Kan ik de gepresteerde timelogs opvolgen? Je krijgt maandelijks samen met jouw factuur een aparte bijlage met hierin de timesheets. Wens je korter op de bal te spelen kunnen we eventueel een dashboard beschikbaar maken zodat je quasi “real time” kan opvolgen welke werkuren in regie gepresteerd worden. Tip: Vraag jouw unieke Timelog URL aan via support.conversal.be en sla deze op bij jouw favorieten! Wanneer krijg ik regiewerk gefactureerd? Wij factureren in het begin van de maand (meestal op dag 2 of 3) al het regiewerk dat de voorgaande maand is gepresteerd. Naast de factuur is er een bijlage met duidelijke timesheets. Heb je vragen omtrent bepaalde lijnen op deze factuur? Via [email protected] kan je altijd meer uitleg vragen. Kan ik pre-paid betalen voor werken in regie? Dat kan! Via onze Conversal Credits kan je op voorhand een bepaald bedrag aan werkuren aankopen. Deze komen dan op jouw account te staan en kunnen vervolgens binnen het jaar worden geconsumeerd. Bovendien krijg je 2% korting contant op deze aankoop waardoor je dus minder betaalt. Wens je hier graag een beroep op te doen? Vraag dit even aan aan onze support dienst. Gerelateerde vragen Bekijk alle vragen Hoe kan ik mijn website verhuizen naar Conversal? Het verhuizen van jouw website is iets wat we bij Conversal graag voor jou in orde brengen. Zo…Meer info Welke metrics moet ik meten? Bij elke benadering van marketingstatistieken moet je weten welke key performance indicators (KPI’s) het belangrijkst zijn voor de…Meer info Wat als mijn website offline gaat? Wat als mijn website offline gaat? Bij Conversal werken we met een monitoringssysteem voor alle websites in ons…Meer info Wat is een google partner? Een organisatie/onderneming die gespecialiseerd is in zoekmachine optimalisatie en online marketing bij Google. Conversal behoort tot het Google…Meer info Waarom zou ik voor G Suite kiezen? G Suite For Work is een alles-in-één cloud oplossing van Google. Dit omvat alle professionele cloud diensten van…Meer info Waarom verlaten bezoekers mijn website? Er kunnen veel redenen aan de basis liggen van deze vraag. In vele gevallen komt dit neer op…Meer info Kan ik een domeinnaam kopen zonder hosting te betalen? Dat kan zeker. Een domeinnaam en een hostingpakket kunnen volledig los van elkaar aangekocht worden. Om een website…Meer info Kan ik de mails van mijn oude account overzetten naar het nieuwe account Het is zeker mogelijk om jouw mails van jouw bestaande account naar jouw nieuwe account over te zetten.…Meer info Hoe kies ik het juiste careplan? Bij het kiezen van een geschikt care plan is het belangrijk om de noden van jouw website te…Meer info Hoe vaak moet ik mijn website vernieuwen Er bestaat geen vastgestelde termijn waarin je jouw website moet vernieuwen. Toch raden we aan om niet te…Meer info Bekijk alle vragen Klaar om kennis te maken? We blazen je niet omver met loze beloftes, maar met strategie, creativiteit en bewezen impact. Ontdek wat we samen voor jouw business kunnen betekenen. Bekijk onze cases Contacteer ons