amai! Hét event voor ondernemers over AI – tickets & info: amai.conversal.be

De uitdaging

Ginstberg wilde een hedendaagse online aanwezigheid die hun rijke geschiedenis en puur karakter combineert met een moderne uitstraling. De nieuwe website moest informatief én uitnodigend zijn, in twee talen, met ruimte voor storytelling, productpresentatie en een vacaturesysteem.

Een bruisende website voor een sprankelend merk

Tweetalige WordPress website

We ontwikkelden een gebruiksvriendelijke WordPress-site in het Nederlands en Frans, perfect afgestemd op hun brede doelgroep in België. Een heldere structuur en frisse vormgeving zorgen voor een overzichtelijke én verleidelijke surfervaring.

Storytelling en producten ontdekken

De geschiedenis van Ginstberg leeft voort op de website via heldere storytelling en een visuele ontdekking van het aanbod. Van bron tot fles, elk product krijgt een eigen plek om te sprankelen.

Vacaturesysteem

Ook aan employer branding is gedacht. Dankzij een eenvoudig te beheren vacaturesysteem kan Ginstberg vlot nieuwe collega’s aantrekken en hun familiale karakter ook online uitspelen.

Kunnen we ook jouw digitaal verhaal schrijven?

Steven is al meer dan 15 jaar actief in de digitale wereld. Van eerste idee tot succesvolle website of campagne: hij weet wat werkt. En vooral waarom.

Hij luistert, stelt de juiste vragen en denkt mee tot je voelt: yes, dit klopt.

Een kennismaking kost niks. Behalve misschien een goeie koffie.

Team van digitale experten binnen Conversal

Klaar om kennis te maken?

We blazen je niet omver met loze beloftes, maar met strategie, creativiteit en bewezen impact. Ontdek wat we samen voor jouw business kunnen betekenen.