Nadat we uw website hebben opgeleverd en de webmarketingcampagne is opgestart, is het natuurlijk van groot belang dat u op ons kan blijven reken voor support en advies m.b.t. uw website, mailboxen en het hele webmarketing-gegeven.
We zorgen ervoor dat uw website correct blijft werken en dat u zich géén zorgen hoeft te maken over upgrades, backups of virussen.
Onze service-overeenkomst houdt alvast volgende zaken in:
- Backups: 2 keer daags maken we een volledige backup van uw website. Deze backups kan steeds kosteloos worden teruggezet, en wordt ook op lange termijn bijgehouden.
- Veiligheidsupdates: we installeren de essentiële CMS-veiligheidsupdates op uw website van zodra deze uitkomen. Dit zorgt voor de essentiële bescherming tegen virussen en spamaanvallen.
- Bugfixing: duiken er na verloop van tijd bepaalde bugs op, bv. na een browserupdate? We onderzoeken dit probleem dan spoedig en zorgen voor een gepaste oplossing.
- Persoonlijke support: u kan ons steeds bereiken met al uw vragen omtrent de werking van uw website of mailboxen. Indien nodig nemen we uw scherm over en lossen we uw probleem meteen op.
- Advies: heeft u vragen of ideeën omtrent de webmarketing van uw organisatie? U kan ons steeds vrijblijvend raadplegen, we geven u graag advies!
Niet alleen ons werk is maatwerk, ook onze dienstverlening gebeurt volledig op maat. Bij Conversal heeft u de zekerheid dat u geen nummer bent!
Nog niet overtuigd? Lees alvast de ervaringen van onze klanten: