Building Dryer

Building Dryer biedt een ruim assortiment bouwdrogers, verwarmingen, ventilatoren, airco’s en veel meer aan te huur of te koop.

De opdracht

Op het moment van ontmoeten had Building Dryer reeds een website. Hier waren de te koop, als te huur producten weergegeven in een productcatalogus met de optie om het gewenste product te reserveren. Dit door het invullen van een formulier. Deze optie was niet ideaal voor de producten die te koop werden aangeboden.

 

Wat we deden

Na een strategisch onderzoek, hebben we ervoor gekozen om op de bestaande WordPress website een webshop te implementeren. Op die manier wordt er voor de gebruiker een duidelijk onderscheid gemaakt tussen enerzijds het huren en anderzijds het kopen van de verschillende producten. De shop is terug te vinden onder het ‘kopen’ menu item. We hebben de look & feel van de website doorgetrokken in de webshop om ervoor te zorgen dat we hier niet te maken hebben met een stijlbreuk in de Branding.

 

Voor alle productcategorieën aanwezig in de shop werd als onderdeel van onze marketingstrategie copywriting verricht om deze pagina’s in de zoekmachines te laten scoren.

 

50%
Verkeer via Google Advertenties
65
Producten te koop via de shop
119
Producten te huur op aanvraag
822
Bezoekers gemiddeld per maand

De producten in de shop worden ook via Google Shopping extra in de verf gezet om zo meer verkopen te realiseren.

 

Naast Google Shopping zetten we volop in op Google search. Ook de pagina’s worden voortdurend gemonitord om ervoor te zorgen dat Building Dryer blijft scoren op de meest belangrijke zoekwoorden.

Hulp nodig? Chat via WhatsApp!